Resultats del procés de participació sobre residus i neteja

L'objectiu del procés de participació ciutadana era conèixer quines són les principals preocupacions de la ciutadania, de manera que els nous serveis de recollida de residus i neteja viària reforcin aquests aspectes. 

  • S'han emplenat 786 enquestes, de les quals el 60% són de neteja i el 40% de recollida.
  • La valoració mitjana del servei és de 5,4 sobre 10 (5,1 en neteja i 5,7 en recollida).
  • El 70% de les persones que han participat tenen més de 40 anys.
  • El que més preocupa a la ciutadania són els excrements i orins de gos i els horaris i soroll dels camions de recollida de residus.

 

 

Serveis relacionats

Dades de residus del Prat

Consulta les dades de residus del Prat

Neteja viària

Tenir una ciutat neta és un objectiu comú de l’Ajuntament i la ciutadania.

Deixalleria Municipal

Instal·lació que gestiona els residus que necessiten un tractament especial.

Recuprat

Intercanvi d'objectes de segona mà.