Continuen actius a les xarxes i ofereixen diferents vies de contacte amb la ciutadania

treball en línia

divendres, 3 abril, 2020 - 11:30

La situació excepcional de confinament que viu la ciutat, i el món sencer, ha deixat els centres culturals del Prat tancats, però no desactivats. Els equips tècnics continuen treballant a casa, s’han posat en contacte amb entitats, col.lectius, ciutadania... que desenvolupen les seves activitats al voltant de cada centre i han preparat noves propostes a les xarxes socials. Estem confinats però no aïllats.

Les webs i les xarxes socials dels centres són els canals per mantenir aquesta relació amb la ciutadania, amb propostes i recursos per mantenir-nos actius i informats durant el confinament. També es poden consultar al web elprat.cat/enscuidem.

 

Si és necessari contactar per algun motiu amb els centres culturals es pot fer pels següents canals, en dies laborables de 9 a 13.30 h: 

#AlPratEnsCuidem Mantinguem el contacte!

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...