En el marc de la setmana prèvia a la Festa de la Salut, els centres esportius municipals organitzen activitats especials adreçades a les persones abonades. Del 7 al 10 d’abril, es duran a terme diverses sessions dirigides com masterclass aquàtiques i activitats de ball.

Les propostes tindran lloc als CEM Sagnier, Estruch i Fondo d’en Peixo, amb inscripció prèvia. Una oportunitat per començar a activar-se abans de la jornada central de la festa.

Mireu en aquest enllaç tots els horaris.

El Dia Mundial de la Salut i el Dia Mundial de l'Activitat Física se celebren mundialment a l'abril. Al Prat es fa una commemoració conjunta amb la ja tradicional Festa de la Salut i de l'Activitat Física.

Enguany es durà a terme el proper dissabte 11 d'abril, a la plaça de Catalunya. Aquest esdeveniment pretén posar en valor i fer visibles els diferents projectes i entitats de la ciutat que treballen per fer que les opcions de vida saludables siguin encara més accessibles i atractives per a la ciutadania pratenca. 

La Festa de la Salut i l'Activitat Física, que arriba a la seva 8a edició, reunirà en un mateix espai totes les sinèrgies, tant municipals com ciutadanes, que pretenen seguir fent bategar el cor de la nostra ciutat.

Inscripció a les classes de ciclo

Podeu fer les inscripcions a les classes de ciclo al següent enllaç.

Díptic informatiu de la 8a La Festa de la Salut i l'Activitat Física

Díptic informatiu de la 8a La Festa de la Salut i l'Activitat Física (pdf - 446843 bytes)

Agenda


Carregant activitats...

Carregant activitat...

Carregant cursos...

Carregant cursos...

Fitxes relacionades

Abonaments

Per poder accedir a les instal·lacions esportives municipals de manera regular és...

Programes i serveis de salut

Programes específics per a la millora de la qualitat de vida i el benestar.