Esteu aquí

Moure’ns de forma sostenible al Prat del futur: nous serveis de mobilitat urbana

Impulsar una mobilitat més sostenible a les grans metròpolis és un dels grans objectius compartits per totes les grans ciutats europees, de Londres a Barcelona passant per París i Berlín, i promogut per la UE mitjançant eines com els fons Next Generation.

Per això, des de l'Ajuntament apostem per: augmentar els serveis per a bicicletes i fomentar la mobilitat compartida. Us explicarem com hem millorat i adaptat la ciutat per a les bicicletes i els nous serveis que aterraran a la ciutat durant les properes setmanes: AMBici i el vehicle elèctric compartit. 

Amb l’equip de Mobilitat de l’Ajuntament del Prat.

 Aquesta xerrada s'emmarca dins el cicle de xerrades adscrites a l'Estand Municipal, on us expliquem els projectes més destacats del futur de la ciutat, a curt i llarg termini. 

Activitats relacionades

Sessió informativa Punt de partida per emprendre

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: Del 17/09/2025 al 17/09/2025
On: Centre de Promoció Econòmica

Conferència "La vida a la caserna"

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 19/09/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech

L’assetjament escolar: com acompanyar-lo des de la...

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: Del 02/10/2025 al 02/10/2025
On: Virtual a través de ZOOM