divendres, 26 juny, 2026 - 15:30

L’AMB i l’Ajuntament del Prat presenten noves millores del transport públic de la ciutat

L’alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, i el Tinent d’alcaldia de l’Àrea d’Acció Institucional, Projectes Urbans i Mobilitat, Juan Pedro Pérez, presentaran la nova L22 i altres millores en línies urbanes i interurbanes que arrenquen l’1 de juliol. L’Acte comptarà amb la presencia del director de Mobilitat, Transport i Sostenibilitat de l’AMB, Joan Maria Bigas.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte: Presentació de millores del transport públic a la ciutat

Hora: Dimarts 30 de juny, 16:30 h

Lloc:  Avinguda de la Verge de Montserrat, 24 (Parada d’autobús davant el CAP Ramona Via)

Compartir

A les xarxes