dimarts, 26 maig, 2026 - 13:30

El Consell d’Infants del Prat convoca una manifestació contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa dels espais naturals del Delta

El Consell d'Infants del Prat ha convocat una manifestació per al pròxim divendres 29 de maig amb l'objectiu de visibilitzar la seva preocupació davant les conseqüències ambientals del projecte d'ampliació de l'aeroport del Prat. Amb el lema "La Ricarda i el Remolar són casa nostra!", els infants han expressat que volen mostrar el seu rebuig frontal a l'asfaltat d'aquests espais i exigir la protecció de la biodiversitat del delta del Llobregat.

La mobilització començarà a les 17:30 h a la Plaça del Mestre Estalella i recorrerà els carrers del municipi fins a la Ronda Sud (Camí de Cal Silet). En aquest punt final es llegirà el manifest i s'inaugurarà un mural artístic i reivindicatiu creat conjuntament pel Consell d'Infants i Adolescents, la Xarxa d'Escoles Més Sostenibles i l'artista Conxita Herrero.

CONVOCATÒRIA DE PREMSA

Acte: Manifestació contra l’ampliació de l’aeroport organitzada pel Consell d’Infants de la ciutat

Hora: Divendres, 29 de maig a les 17:30 h

Lloc: Plaça del Mestre Estalella

 

Compartir

A les xarxes