dijous, 12 juny, 2025 - 14:45
El president de la Generalitat, Salvador Illa, es reunirà amb l’alcaldessa del Prat de Llobregat, Alba Bou Jordà. La trobada serà a porta tancada, però els mitjans podran prendre imatges a l’inici i declaracions de l’alcaldessa en acabar la reunió. El servei de premsa de la Generalitat difondrà imatges.
Els mitjans gràfics que vulguin cobrir el mut s'han d'adreçar a premsa.president@gencat.cat indicant el nom, cognoms, i tasca dels professionals que calgui acreditar, i de quin mitjà formen part.
CONVOCATÒRIA A MITJANS
Acte: el president de la Generalitat i l’alcaldessa del Prat mantenen una trobada institucional. Els mitjans podran prendre imatges a l’inici de la reunió, a les 12h. En acabar, a la plaça de Sant Jaume, l’alcaldessa atendrà els mitjans que ho necessitin.
Hora: Divendres, 13 de juny, a les 12h
Lloc: Palau de la Generalitat, plaça de Sant Jaume, Barcelona.