Esteu aquí
El CRAM a fons

Des del CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) volen apropar-vos la tasca de conservació i sensibilització del medi marí que fan mitjançant una visita especialitzada.
La seva activitat principal és el rescat d’espècies marines en perill d’extinció, la seva recuperació i la reintroducció al seu hàbitat; també treballen en la recerca i l’educació (o sensibilització) per conèixer i ajudar al medi marí.
Durant la vista tècnica i acompanyats d’un educador visitareu les instal·lacions amb una mirada professionalitzadora, veureu algun espai restringit i coneixereu en profunditat com va començar la Fundació CRAM i com funciona. També s'incidirà sobre les tasques que duen a terme veterinaris, biòlegs i voluntaris de la Fundació, alguns casos clínics i pacients i algunes de les accions que s’han realitzat des de la Fundació per minimitzar les amenaces al medi marí.
És una visita pensada per a persones amb inquietuds sobre el medi marí, la seva conservació i les accions que s’hi poden dur a terme.
Activitat per a adults a partir de 16 anys.
Visita guiada inclosa.
Activitats relacionades
Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 30/04/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Jugateca del parc Nou: L’últim gran arbre
Tipus: Jocs
Quan: 02/05/2026
On: Parc Nou
Visita guiada a la Pineda de Can Camins
Tipus: Visita o itinerari
Quan: 03/05/2026
On: La Pineda de Can Camins