Esteu aquí
Pantalles i pandèmies, a càrrec d'Ingrid Guardiola

**Activitat en streaming.
Com ha canviat la nostra manera de relacionar-nos amb els altres? L’educació en streaming és una oportunitat des d’on aprendre noves metodologies o, al contrari, un simulacre de com fins ara compartíem coneixement? Què hi ha de conservador en les noves formes de comunicar-nos? Quin és el rol del professor en una aula virtual?
Ingrid Guardiola és doctora en Humanitats per la UPF i professora associada de la UdG. Co-comissaria del laboratori de nous formats audiovisuals Soy Cámara (CCCB), ha dirigit la Mostra de Televisió de Qualitat de Barcelona (MINIPUT).Va debutar com a directora de llargmetratges amb Casa de ningú (Boogaloo Films, 2017) i és autora de l’assaig L’ull i la navalla (Arcàdia, 2018, Premi Crítica Serra d'Or). Foto: Ester Roig.
Presenta i dinamitza: Albert Lladó, periodista.
Podeu tornar a veure l'activitat al complet en aquest enllaç.
Propera sessió: Dijous, 26 de novembre a les 19 h Vida viscuda, creació i feminisme, a càrrec de Mireia Sallarès
Podeu consultar tota la informació del cicle (Re)Pensem-nos! aquí.
-
Accessible
-
Streaming
Activitats relacionades
Botifarrada popular Associació de Veïns de Llevant
Tipus: Festa popular
Quan: 24/06/2026 de 12:00 a 16:00 h
On: Plaça Louis Braille (Zona Petanca)
Festes del barri de la Seda
Tipus: Festa popular
Quan: Del 26/06/2026 al 27/06/2026
On: Les Cases de la Seda
Jocs de taula a la biblioteca
Tipus: Jocs
Quan: 26/06/2026 de 17:00 a 20:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín