Esteu aquí
Beers&World

Beer&World, veus per un comerç al servei del desenvolupament. Quedem a la terrassa del Gastrobar del Cèntric Espai Cultural per prendre alguna cosa mentre compartim coneixements i reflexions sobre el comerç internacional de matèries primeres, amb una mirada especial al sector agroalimentari.
Hi participen l’Olivier Chantry, membre de l’executiva sectorial ecològica d’Unió de Pagesos i del Comitè per l’Abolició del Deute Il·legítim (http://www.cadtm.org/). És un dels referents de la sobirania alimentària a Catalunya, col·laborador de Grain (Gustavo Duch) i molt implicat en els temes alimentaris.
Joan Ribas, parlarà sobre com les polítiques de seguretat alimentària de la Xina afecten l’agricultura familiar al Brasil, amb l’extensió del cultius de soja transgènica i el creixement exponencial del comerç d’aquesta commodity per alimentar els porcs i les gallines a la Xina, ja que els seus habitants, amb l’increment de la renda per càpita, estan canviant els seus hàbits alimentaris amb un major consum de carn.
Gemma Pinyol, membre de Beers&World, s’encarregarà de la moderació.
-
Accessible
Activitats relacionades
Del fang al plat: art, gastronomia i comunitat
Tipus: Proposta
Quan: Del 06/11/2025 al 29/01/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Tardes Joves al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: 06/11/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Tarda en família: Fem ciència amb Rachel Carson
Tipus: Proposta
Quan: 06/11/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech