Per primera vegada, el Prat tindrà aquest any un Parc de Nadal.
Se celebrarà a la Granja de La Ricarda els dies 30 de desembre, i 2 i 3 de gener, i les famílies el podran visitar de 16:30 a 21h.
Aquest primer Parc de Nadal del Prat serà una primera proposta d’activitats nadalenques a La Granja de La Ricarda que es podrà ampliar en els propers anys.
El tradicional Pratijoc organitzat per les entitats de lleure del Prat.
Un Espai Màgic on els i les infants podran viure de ben aprop els preparatius que estarà fent l'equip de l'Harshafa per l'arribada dels Mags d'Orient i per gaudir de la nit més màgica de l'any.
Reserva d'entrades a partir del 24 de desembre
Una fira d’atraccions, com les que també hi haurà a la plaça de Blanes i a la plaça de Joan Salvat-Papasseit.
Un espai gastronòmic organitzat pel Gremi de Restauradors.
Així mateix, les persones que el visitin també podran gaudir d'una zona de paradetes d'artesania i de llums de Nadal.