Esteu aquí
Mostra final Connexions 2019-2020

Proposta adreçada a professorat i alumnat vinculat als instituts participants
Mostra del projecte Connexions amb propostes teatrals, audiovisuals i musicals protagonitzades per l'alumnat dels instituts participants. En aquesta quarta edició s'ha treballat l’eix temàtic La Mediterrània, una temàtica prou àmplia des de la qual es tracta des de la vessant cultural, la immigració, la llibertat d’expressió, etc. Agafant aquesta temàtica com a punt de partida, cada institut ha construït un projecte amb identitat pròpia posant en diàleg obres i plantejaments d’artistes i pensadors amb les seves pròpies experiències i reflexions. Aquesta proposta forma part del Compartim IntersECCions.
El projecte Connexions, resultat d’un procés de treball col·laboratiu entre els quatre instituts del Prat (Estany de la Ricarda, Baldiri Guilera, Salvador Dalí i Ribera Baixa) i coordinat pel Cèntric Espai Cultural en el marc del programa IntersECCions.
L'alumnat puja a l’escenari de l’Auditori del Cèntric per compartir tot allò que ha treballat durant tot el curs amb el suport i acompanyament del professorat.
Activitats relacionades

Simulacre del rescat d'un dofí
Tipus: Proposta
Quan: 12/08/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Minuts comptats
Tipus: Lectura
Quan: 12/08/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

TALLER DINAMITZAT PATI OBERT: Taller de bijuteria i...
Tipus: Jocs
Quan: 12/08/2025 de 18:00 a 20:00 h
On: Escola Honorable Josep Tarradellas