Esteu aquí
La normativa del català a vol d'ocell: de Pompeu Fabra a la GIEC

Neus Nogué, professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona, ens parlarà de la vida i l'obra de Pompeu Fabra i de la nova gramàtica de l'IEC.
L'any 2018 estarà dedicat a commemorar la figura i l'obra de Pompeu Fabra, que aquest any es celebra el 150è aniversari del naixement del lingüista i gramàtic català.
Al llarg de l'any s'organitzaran diverses activitats en memòria i reconeixement de qui fou un científic brillant, que va codificar i modernitzar la llengua i la va fer apta per als diversos estils i funcions. La celebració farà especial incidència en la seva aportació a la llengua, i també posarà en valor el gran arrelament social de la seva figura i obra arreu de Catalunya.
Al Prat ens unim amb aquesta celebració, i hem organitzat un seguit d’activitats per a tots els públics, per tal de descobrir la figura del lingüista.
Activitat gratuïta // Aforament limitat.
-
Accessible
Activitats relacionades

TALLER DINAMITZAT PATI OBERT: Taller de bijuteria i...
Tipus: Jocs
Quan: 27/04/2025 de 11:00 a 13:00 h
On: Escola del Parc

Un funeral de locos
Tipus: Cinema
Quan: 27/04/2025
On: Cine Capri

Jam Session al Bar de La Capsa
Tipus: Música
Quan: 27/04/2025 de 19:00 a 21:00 h
On: La Capsa