Esteu aquí

Indisciplinats: Presentació de "Kenòpsia" del col·lectiu Las Calatrava

Presentació de la peça de creació teatral comunitària, Kenòpsia, producte de les sessions de treball que han fet el col·lectiu Les Calatrava i les veïnes i veïns del territori.

Kenòpsia, és una "anti ruta anti turística", que de la mà de totes les participnats ens ofereix una nova mirada del barri i de com refer la relació amb els espais públics més propers, tractant la localització d’espais deserts i abandonats per activar-los a través d'accions performatives que connectin passat i present dels espais. Reflexionen sobre l’espai públic: a qui pertany?, què configura un espai comú?, l’espai públic és o pot esdevenir un espai de trobada?

A les 18:30, de manera prèvia a la presentació del projecte Kenòpsia, es farà el tret de sortida del festival Indisciplinats. Un moment per donar la benvinguda als assistents, situar el festival i convidar a participar en les següents presentacions i propostes d'Indisciplinats. 

Aquesta acció forma part d’Indisciplinats, un festival de propostes escèniques, visuals, performatives i comunitàries que ocuparan els centres cívics de la ciutat, l’Escola d’Arts Visuals del Prat, el Centre d’Art Torre Muntadas, L’Artesà i La Capsa del 15 al 19 de novembre per gaudir de la creació artística contemporània.

Activitats relacionades

Tarda en família - Descobreix el teu ADN

Tipus: Proposta
Quan: 08/10/2026 de 17:30 a 18:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Inscripcions Obertes

Club de lectura: Llegim cròniques

Tipus: Proposta
Quan: Del 08/10/2026 - 18:00 h al 10/12/2026 - 20:30 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Inscripcions Obertes