Esteu aquí
Recomanació del mes : "Voces silenciadas: 51 relatos sociales"

La recomanació del mes és una de les propostes de la Riberoteca, un espai del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa que vol apropar la lectura, l’escriptura i la cultura escrita a la vida quotidiana del centre. Un espai obert a la descoberta i a l’intercanvi, on compartir lectures, donar a conèixer noves veus i generar converses al voltant de les històries.
Cada mes posarem el focus en una lectura diferent, amb la voluntat de descobrir llibres, autores i autors, i fer circular històries que ens convidin a mirar el nostre entorn des de noves perspectives.
Aquest novembre, la recomanació és Voces silenciadas: 51 relatos sociales, de Mercè Cabrera i Naomi Gómez. Les autores dinamitzaran l’espai al voltant de la seva obra, generant una oportunitat per apropar-se als relats, compartir impressions i descobrir les històries que s'hi recullen.
Us convidem a passar per la Riberoteca, conèixer la recomanació d'aquest mes i participar en aquest espai de lectura i descoberta compartida.
Activitats relacionades
Juguem als jocs tradicionals, 2ª trobada al Centre...
Tipus: Proposta
Quan: 03/11/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Fem Tribu: El Joc de l'Univers
Tipus: Proposta
Quan: 03/11/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades
El Cine de Frida
Tipus: Proposta
Quan: 03/11/2026 de 17:30 a 19:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa