Esteu aquí

L’alumnat de 4t d’ESO fa un tastet dels cicles formatius de grau mitjà

Alumnat de nou instituts de secundària visita els instituts d’FP de la ciutat per conèixer de primera mà l’oferta formativa

divendres, 19 abril, 2024 - 13:00

Més de 300 alumnes de 4t d’ESO van gaudir els dies 9, 11 i 12 d’abril d’un tastet dels cicles formatius de grau mitjà que s’imparteixen a la ciutat. Els i les estudiants de nou instituts de secundària van visitar els dos instituts d’FP, Illa dels Banyols i Les Salines, per conèixer in situ l’oferta formativa.

L’activitat, impulsada pel Departament d’Educació i els dos instituts d’FP, s’emmarca en la Xarxa d’Orientació del Prat i en el Servei Noves Oportunitats Educatives (NOE)  i es desenvolupa abans de les jornades de portes obertes dels instituts, prèvies a l’inici de la campanya de preinscripció als ensenyaments postobligatoris per al curs 2024-2025.

L’alumnat de 4t d’ESO va assistir a sessions informatives conduïdes pel professorat dels centres i per l’alumnat que està cursant actualment els cicles. La visita va incloure un recorregut per les instal·lacions i una petita demostració d’alguns dels cicles formatius que s’imparteixen en els mateixos espais de taller.

Enguany, també va organitzar-se la visita a l’Institut dels Aliments els dies 4 i 5 d’abril, que va aplegar 50 alumnes de 4t d’ESO de quatre instituts de la ciutat. Es tracta d’un institut públic de formació professional integrada especialitzat en totes les professions del sector alimentari que està ubicat al recinte de Mercabarna.

Documentació relacionada

Tríptic de l'oferta formativa 2024-2025 (pdf - 3626707 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre

divendres, 31 octubre, 2025 - 10:00

SaóPrat i Espigoladors, entitats del Prat guardonades per la seva tasca transformadora i innovadora

El teixit social i empresarial del Prat torna a ser reconegut per la seva...
Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...