Esteu aquí

Arrenca la II Marató d’Estalvi Energètic amb la participació de 5 equipaments municipals

Els diners economitzats es destinaran a polítiques municipals de lluita contra la pobresa energètica

Marató Estalvi Energètic

dimecres, 1 febrer, 2017 - 09:15

De l’1 al 28 de febrer, 5 equipaments de la nostra ciutat participaran en una nova Marató d’Estalvi Energètic. Seran els CEM Sagnier, Estruch i Julio Méndez, el Centre Cívic Jardins de la Pau i l'Escola Municipal de Música.
 
Al llarg d’aquests 28 dies, les persones que hi treballen i fan ús d’aquests edificis aplicaran bons hàbits en el consum d’energia per estalviar els màxims kilowats per hora (kwh). L’objectiu final és destinar la totalitat dels estalvis econòmics aconseguits a accions municipals de lluita contra la pobresa energètica. 

En aquesta segona edició participen 12 municipis catalans, 62 equipaments, més de 2,000 treballadors/es, 10.000 alumnes i 10.000 ususaris/es i es preveu un estalvi equivalent al que consumeixen 350 families catalanes durant un any sencer. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 octubre, 2026 - 18:15

L’Ajuntament renova plaça d'Espanya per recuperar el seu paisatge verd

Les actuacions es duen a terme després dels danys causats pel temporal de...

dijous, 8 octubre, 2026 - 15:15

Participa en l’elaboració del III Pla Local d’Igualtat de Gènere del Prat

El nou Pla incorporarà una perspectiva interseccional per donar resposta a...

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:15

El Prat participa en el cicle de tardor de Ciutats Defensores dels Drets Humans

Nontokozo Charity Sedibe-Sabic, activista i defensora dels drets civils a Sud...