Esteu aquí

El cicle Primavera de llibres i lletres s’acomiada fins l’any vinent

Figures destacades del panorama literari actual i autors locals han passat pel Cèntric i la Biblioteca entre març i juny, en una edició marcada per la bona acollida del públic

centric_primavera_llibres_i_lletres_eva_baltasar

dimecres, 18 juny, 2025 - 12:00

Ha finalitzat l’edició d’enguany del cicle Primavera de llibres i lletres, que organitzen el Cèntric Espai Cultural i la Biblioteca Antonio Martín.

Al voltant de la lectura, el coneixement i els llibres, han tingut lloc un gran nombre d’activitats literàries, adreçades a diferents públics i amb formats diversos. Des de març i fins a meitat de juny s’han ofert presentacions i converses amb figures destacades del panorama literari actual, trobades amb escriptors i escriptores locals, xerrades divulgatives, espectacles poeticomusicals i propostes familiars.

Activitats per a tots els públics

Com és habitual, el cicle ha acollit diverses presentacions d’autors i autores vinculats a la nostra ciutat, amb l’objectiu de donar suport a la creació local. D’aquesta manera, noms com Rosa RibasSergi MoralesCristian Olivé, Lídia Pitarch, Laia Vilaseca, Luis Lofs, Sergio Colomino o Toni Garcia, entre d’altres, han presentat les seves darreres publicacions en diferents espais del Cèntric i de la Biblioteca.

Durant aquests mesos, els lectors i lectores també han tingut l’oportunitat de conèixer de prop figures conegudes i consagrades de les lletres catalanes. La llista inclou noms com Eva Baltasar, Sergi Belbel, Pol Guasch, Blanca Llum Vidal, Miquel Missé, Míriam Cano o Marilena de Chiara.

A més de les trobades amb autors, un altre dels moments més especials del cicle va venir de la mà de la proposta poeticomusical No hi haurà una altra fi del món, amb l'actriu Laura Conejero i la cantautora Rusó Sala. Les dues artistes van oferir un espectacle introspectiu ple de bellesa i emoció, amb poemes musicats sobre la temàtica de la guerra.

En aquest enllaç trobareu un recull d’imatges d’aquesta edició del cicle.

 

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 octubre, 2025 - 10:00

Una temporada familiar pensada per créixer amb els infants

Cinc propostes conformen una nova temporada d'espectacles pensat per a tots...

dijous, 2 octubre, 2025 - 10:00

Al novembre L'Artesà i La Capsa s'uneixen per oferir una programació especial

Del 13 al 16 de novembre es presentaran quatre propostes que excedeixen els...
ciutat revelada

dimecres, 1 octubre, 2025 - 13:00

La Ciutat Revelada recorre el Prat a través de la fotografia

Un projecte que combina formació, passejades i l'elaboració d'una exposició...