Esteu aquí
Història d'un senglar
Història d'un senglar
Mostra de Teatre Adults
Text concebut com a monòleg. Un monòleg al voltant d'una de les figures més riques, polièdriques i atractives sortides de la imaginació d'un autor: Ricard III. I més concretament, un monòleg al voltant d'un intèrpret a qui li encarreguen que l’encarni.
“Història d’un senglar” és un monòleg on es barregen actors, actrius, productores, un pseudo-director, un rei, vàries reines... Textos en vers, en prosa, justificats a l'esquerra, centrats, justificats a la dreta. Fragments, de vegades, parlats “en difícil”, de vegades en insultantment “fàcil”, de vegades drapejats, que barregen cruesa, contundència, inseguretat, crueltat, mala llet, humor, sempre l’humor.
Doncs bé, nosaltres, fent un salt mortal, ens la juguem i hem construït un monòleg a deu veus... Què pot sortir malament? Qui va dir por?
Professor Lolo Herrero
Activitats relacionades
Petit break
Tipus: Dansa
Quan: 17/05/2026 de 12:00 a 13:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran
Concert familiar: "La traca final" amb Ambauka
Tipus: Música
Quan: 17/05/2026 de 12:00 a 13:30 h
On: La Capsa
Univers. Dispositiu de joc
Tipus: Proposta
Quan: 18/05/2026 de 17:30 a 18:59 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran