Esteu aquí
Història d'un senglar
Història d'un senglar
Mostra de Teatre Adults
Text concebut com a monòleg. Un monòleg al voltant d'una de les figures més riques, polièdriques i atractives sortides de la imaginació d'un autor: Ricard III. I més concretament, un monòleg al voltant d'un intèrpret a qui li encarreguen que l’encarni.
“Història d’un senglar” és un monòleg on es barregen actors, actrius, productores, un pseudo-director, un rei, vàries reines... Textos en vers, en prosa, justificats a l'esquerra, centrats, justificats a la dreta. Fragments, de vegades, parlats “en difícil”, de vegades en insultantment “fàcil”, de vegades drapejats, que barregen cruesa, contundència, inseguretat, crueltat, mala llet, humor, sempre l’humor.
Doncs bé, nosaltres, fent un salt mortal, ens la juguem i hem construït un monòleg a deu veus... Què pot sortir malament? Qui va dir por?
Professor Lolo Herrero
Activitats relacionades
Racó de lectura (espectacle familiar: Numa)
Tipus: Teatre
Quan: 04/10/2026 de 11:30 a 13:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Espectacle familiar: Numa
Tipus: Teatre
Quan: 04/10/2026 de 12:00 a 13:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Presentació de temporada octubre 26 - gener 27
Tipus: Proposta
Quan: 04/10/2026 de 18:00 a 20:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-josep-costa">Teatre L'Artesà - Sala Josep Costa