Esteu aquí

Arriba la 7a edició de la Festa de la Salut i de l’Activitat Física

El Dia Mundial de la Salut i el Dia Mundial de l'Activitat Física se celebren mundialment a l'abril. Al Prat es fa una commemoració conjunta amb la ja tradicional Festa de la Salut i de l'Activitat Física

dimecres, 3 abril, 2024 - 14:45

El proper dissabte 6 d'abril, es durà a terme la 7a edició Festa de la Salut Pública i de l'Activitat Física, a la plaça de Catalunya. L’horari serà de 10:30 a 13:30 h i a la tarda, de 16:30 a 19:30 h.

Aquesta gran acció comunitària té com a objectiu fer arribar els hàbits saludables a tota la ciutadania, de forma lúdica i accessible i donar cabuda a tots els projectes de promoció de la salut i de suport mutu existents al Prat.

Programa d’activitats

Al voltant d’uns eixos temàtics relacionats amb els hàbits saludables (alimentació; cuina i nutrició; activitat física; suport mutu i relacions i lleure), hi haurà un seguit de carpes on les persones adultes, joves i infants podran participar a diferents activitats i tallers.

També es podran trobar altres espais relacionats amb el servei públic de consum, el benestar animal i els serveis sanitaris de primera atenció del municipi.

Zumba, bodycombat, hip hop, o classes de ciclo són algunes de les propostes de les que podreu gaudir el proper dissabte.

A l’espai web de la festa, es pot consultar, tota l’oferta d’activitats. Totes les activitats són d'accés lliure i gratuït.

També us podeu descarregar el fulletó d’activitats.

Una festa de ciutat

A l’esdeveniment, organitzat per l’Àrea de Benestar, Polítiques d’Igualtat i Ciutadania de l’Ajuntament, hi participen gimnasos, centres esportius municipals i entitats de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre
Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...