Esteu aquí
En Femení: Crear per atravessar les violències

En el marc del cicle En Femení, i amb motiu del 25 de novembre, dia internacional per a l'eliminació de la violència vers les dones, es farà una jornada participativa, amb l'acompanyament de l'artista visual Karen Rosentreter, per tal de fer juntes, una pancarta 'Fet a Mà' que reculli i reivindiqui reflexions i demandes de totes. La pancarta es portarà a l'acte central que es fa a la Plaça Catalunya el 25N i posteriorment es quedarà al centre cívic.
Aquest taller consisteix en un espai amorós de trobada i expressió creativa per a dones. L'objectiu és poder reflexionar, en col·lectivitat, sobre les diverses formes de violències contra les dones; posant èmfasi en el tema de l'assetjament físic i intel·lectual i l'objectivació dels cossos. Aquestes reflexions serviran per crear una pancarta tèxtil des de l'anàlisi crítica i feminista.
La sessió està adreçada en exclusiva a dones.
Hi haurà servei de ludoteca amb monitoratge per a infants de totes les edats. Per sol·licitar-lo escriviu un correu o truqueu al centre cívic.
Activitats relacionades

Donació de plasma
Tipus: Proposta
Quan: 10/06/2025
On: CEM Estruch

Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 10/06/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Dia Internacional dels Arxius. Aprenem a investigar
Tipus: Proposta
Quan: 10/06/2025 de 18:00 a 19:30 h
On: Arxiu Municipal del Prat de Llobregat