Esteu aquí
Plats Combinats: Javugo

Arriben els Plats Combinats també a les nits! Com a plat principal les millors seleccions musicals a càrrec de Djs de la ciutat. I els acompanyaments, a demanda: un sopar, unes copes amb amics, uns bailoteos, potser, qui sap, fer algun match en viu... I és que aquests Plats Combinats busquen oferir una experiència gastromusical, de proximitat o, per dir-ho d’una altra manera, animar el cotarro.
La propera degustació musical serà el divendres 5 de maig de la mà de Javugo amb una sessió de reggaetón, "berbeneo" i electrònica.
Trobareu tota la programació de Plats Combinats al perfil d’Instagram del Bar de La Capsa. Seguiu-los per estar atentes a les properes sessions!
Activitats relacionades
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 24/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 24/02/2026 de 17:30 a 19:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-josep-costa">Teatre L'Artesà - Sala Josep Costa
Tardes Joves a la Palmira : Vine a fer un Fanzine
Tipus: Proposta
Quan: Del 24/02/2026 al 24/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech