Esteu aquí
Vols conèixer l’estat ecològic del riu Llobregat? Llegim el riu!

L’activitat es basa en el projecte de ciència ciutadana Llegim el riu de la Diputació de Barcelona, fent treballs de camp a l’entorn del riu Llobregat al seu pas pel nostre municipi, per afavorir-ne el coneixement i la col·laboració de la ciutadania en la seva protecció.
El grup local de voluntaris, acompanyats de personal bibliotecari i de personal tècnic de l’Àrea d’Acció Ambiental i Energia recopilaran informació de l’estat del riu. A partir d’aquí, i posteriorment a la sortida, es proposaran amb els participants recomanacions de polítiques públiques per gestionar i conservar el patrimoni fluvial del riu Llobregat.
El procés científic estarà tutelat i dirigit pel Grup de Recerca (FEHMlab) del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Universitat de Barcelona.
Punt de trobada: Aparcament del Camí del Sorral
Per participar cal inscriure’s a online.elprat.cat
Activitats relacionades

Club de lectura Enjardinades
Tipus: Lectura
Quan: 26/06/2025 de 17:00 a 18:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
La coca de Sant Pere: el ritual
Tipus: Proposta
Quan: 26/06/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Visites guiades familiars al CRAM
Tipus: Proposta
Quan: 28/06/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)