Esteu aquí
Club de lectura: lectures i tertúlies

Club de lectura conduït per Verónica García (dinamitzadora de gent gran del Centre Cívic Jardins de la Pau)
Mi vida en Rose, de David Sedaris
La meva vida en rose és el nou llibre de relats de David Sedaris, el mestre de la sàtira, un brillant humorista nord-americà que segueix la tradició de Woody Allen o Groucho Marx.
Delirants i divertits, políticament incorrectes i de vegades impertinents, aquests relats ens parlen, entre altres coses, de com aprendre francès a una edat adulta i els inconvenients que comporta aquesta valenta decisió, i ens presenten a un nen que fa teràpia de pronunciació i a un professor d'escriptura creativa que comet els errors ortogràfics i gramaticals més elementals.
Activitat presencial adreçada a persones majors de 60 anys i dissenyada seguint tots els protocols de seguretat vigents.
Activitats relacionades
Jocs de taula a la biblioteca
Tipus: Jocs
Quan: 26/06/2026 de 17:00 a 20:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Bingo Musical Pride
Tipus: Proposta
Quan: Del 26/06/2026 - 18:00 h al 26/12/2025 - 20:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Club de lectura Adopta Gats Prat
Tipus: Lectura
Quan: 26/06/2026 de 19:00 a 21:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa