Esteu aquí

La Casa de l’Energia es trasllada provisionalment al Centre Cívic Sant Jordi–Ribera Baixa

A partir de la setmana que ve, l’equipament municipal es trasllada per degut a les obres que es faran a la seva seu. El seu funcionament serà exactament el mateix però les atencions presencials seran al nou indret.

ribera_baixa

divendres, 11 juny, 2021 - 11:00

A causa d’unes obres d’adequació de la Casa de l’Energia, l’equipament es traslladarà durant uns mesos al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa. L’atenció a la ciutadania serà exactament igual com fins ara: cal demanar cita prèvia o fer les consultes a través de casaenergia@elprat.cat.

Quins serveis ofereix La Casa de l’Energia?

La Casa de l’Energia ofereix serveis d’assessorament i informació sobre com estalviar diners a la factura de la llum, rehabilitació energètica d’edificis, instal·lació de plaques fotovoltaiques i l’autoconsum d’energia solar, entre d’altres. També ofereix atenció personalitzada per qualsevol dubte relacionat amb el consum d’energia així com formacions a comerços i empreses interessades.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 març, 2026 - 11:00

El nou Integral Plus que afavorirà la inserció directa al món laboral i l’ocupació dels residents al Prat de Llobregat

Ajuts per a la contractació indefinida i la formació de persones en situació...

divendres, 20 març, 2026 - 09:15

Ja estan disponibles les entrades de dia del SOUNDIT amb preu reduït per a residents de la ciutat

L’esdeveniment musical es durà a terme els pròxims 17 i 18 de juliol, de 16 h...