Esteu aquí

“A ritmo de madre”, un espai de reflexió i aprenentatge sobre la maternitat

TEMES: Persones,Dones
Tags: dones

Ja us podeu inscriure

dijous, 3 juny, 2021 - 14:30

El proper dilluns 7 de juny comença el cicle de trobades “A ritmo de madre”. Un projecte del Teatre Kaddish que compta amb el suport del programa de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament, i que pretén crear un espai de reflexió i d’aprenentatge entorn a la maternitat.

Les trobades es realitzaran en un format en línia i comptaran amb la presència d’una professional que ajudarà a conduir la sessió i a donar respostes a les inquietuds comuns que es puguin generar.

Cada sessió tindrà una temàtica diferent que girarà entorn a diferents fases de la maternitat:

A banda d’obtenir eines i recursos per ajudar a les assistents, les trobades seran un espai per poder compartir experiències comunes i emocions viscudes durant la maternitat.

Us podeu inscriure, escribint un correu a marujazen@gmail.com o escrivint un whatsapp al telèfon 619 678 049.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 28 gener, 2026 - 12:45

Noves formacions per ampliar els Punts Liles de la ciutat

Aquesta ampliació vol consolidar una xarxa de proximitat preparada per...

dimarts, 27 gener, 2026 - 19:15

Et planteges estudiar una FP? Vine a descobrir totes les possibilitats que tens a la Granja de la Ricarca!

El recinte acull del 3 al 6 de febrer la II Fira de la FP del Baix Llobregat,...