Esteu aquí
A ritmo de madre: Vivir una maternidad más placentera

Cicle de trobades de dones i maternitat, de la mà d'un col.lectiu d'actrius del Teatre Kaddish. Es vol crear un espai de trobada i reflexió que sorgeix de la necessitat i les ganes de compartir sobre la conciliació materno-laboral amb l’objectiu de visibilitzar les realitats viscudes.
Emma Henríquez i Rocío Quesada, són dues actrius en ple procés creatiu per donar visibilitat a la realitat femenina en l'experiència de ser mare.
Aquestes trobades es realitzaran on line, en un espai segur per poder explicar l’experiència viscuda, en cada trobada hi haurà un a professional que ajudarà a conduir la sessió i donar respostes a les inquietuds que es puguin generar:
- 14 de juny a les 18h: Vivir una maternidad más placentera amb Lorena López-Ciré, psicòloga especialitzada en l’atenció a dones amb perspectiva de gènere del SIAD del Prat.
Per més informació: marujazen@gmail.com o un whatsapp al 619 678 049.
Enllaç per accerdir: https://us02web.zoom.us/j/89234485218?pwd=MHZ0VWlYVFkvaEp1UlBWNFkxWkhOQT09
Activitats relacionades

Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 29/04/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 29/04/2025 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Ètica i responsabilitat a les noves tecnologies
Tipus: Proposta
Quan: Del 30/04/2025 al 30/04/2025
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes