Esteu aquí
Fotos en conserva

Aprèn unes primeres pautes per a la identificació, conservació i tractament arxivístic de les fotografies que es guarden als arxius familiars.
Programa de les sessions:
1. "Identificant les imatges: procediments i tipologies fotogràfiques". Història de la fotografia, per part de Núria F. Rius, doctora en Història de l'Art, en la qual posa en context la fotografia, els seus processos i l'impacte social i cultural que suposa.
2."El meu arxiu de fotografies" o com ordenar i classificar una col·lecció fotogràfica, impartit per Mayte Lingg, documentalista especialitzada en arxius fotogràfics, i que ens ensenya a posar ordre en el caos.
3."Conservar les fotografies a casa", el Pep Parer, on es donen pautes per guardar correctament i amb tècniques senzilles les fotos que mes volem.
4."La fotografia digital", digitalització de fotografies, de la mà de Cristina Guldager, fotògrafa especialista, que ensenya el que és essencial per entendre la fotografia digital i les tècniques adequades per a digitalitzar les fotos antigues.
-
Accessible
Cursos relacionats
Creació de videojocs arcade en família
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 24/01/2026 de 17:00 a 19:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Del patró a la confecció
Tipus: Manualitats
Quan: 26/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades
Pilates dance [tarda] (edició hivern)
Tipus: Dansa
Quan: Del 26/01/2026 al 23/03/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Més digitals
Tipus: Informàtica, internet i noves tecnologies
Quan: 27/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Obertes