Esteu aquí

L'Ajuntament ofereix ajut i assessorament per fer front a les factures d'electricitat, aigua i gas

La llei prohibeix a les companyies subministradores tallar el subministrament si l’impagament es produeix per manca de recursos econòmics

Pobresa energètica.

dijous, 8 juny, 2017 - 12:00

Les persones que tenen dificultats econòmiques i/o laborals per fer front a les factures d’electricitat, aigua i gas, o bé no poden mantenir una temperatura adequada a casa, es poden acollir a un seguit de mesures municipals que, en el context de la llei 24/2015, els poden ajudar. 

La Llei 24/2015 prohibeix a les companyies subministradores efectuar talls de subministrament si l’impagament es produeix per manca de recursos econòmics i les obliga a mantenir el servei de llum, gas i aigua mentre duri la situació de vulnerabilitat o de dificultat econòmica.

L’Ajuntament del Prat està fent una campanya informativa, per diferents mitjans, orientada a les persones en situació de vulnerabilitat perquè es puguin acollir a aquestes mesures. Les persones que estan en aquesta situació poden adreçar-te a la Unitat de Primera Atenció de Serveis Socials, on rebran informació, analitzaran el seu cas i seran acmpanyades perquè puguin sol·licitar els ajuts més adients.

Per reduir l'import de les factures podeu consultar alguns dels consells de les Guies d’Estalvi a la Llar o demanar-ne un exemplar a la UPASS o als diferents equipaments municipals.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...