Esteu aquí

Alumnes d'institut fan tasques de gestió dels espais naturals

Censos de biodiversitat, retirada de vegetació exòtica, servei d’informadors ambientals i/o anellament d'aus

Alumnes escoltant les explicacions d’un tècnic del Consorci dels Espais Naturals.

Alumnes escoltant les explicacions d’un tècnic del Consorci dels Espais Naturals.

dijous, 16 març, 2017 - 13:45

Des del curs 2009 – 2010, l'Ajuntament del Prat desenvolupa el projecte "Alumnes gestors del territori", que fomenta el coneixement i la col·laboració d'alumnat de centres de secundària amb les tasques de gestió del Espais Naturals que realitza el Consorci

Alumnes de 3r d'ESO desenvolupen les mateixes accions o similars a les que ja es realitzen, com ara censos de biodiversitat, retirada de vegetació exòtica, servei d’informadors ambientals i/o anellament d'aus. 

Setze alumnes de l'Institut Ribera Baixa i de l'escola Nostra Sra del Mar estan fent  durant més de dos mesos tasques d'informació ambiental als Espais Naturals del Riu (estany de Cal Tet), un cens d'aus i una sessió d'anellament. Previament han rebut a l'aula la formació bàsica per poder desenvolupar aquestes tasques. 


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...