Esteu aquí

Unes 16.000 persones visiten el Pessebre Vivent del Prat

Aquest esdeveniment arriba a la 16a edició

Pessebre Vivent

dijous, 15 desembre, 2016 - 10:00

El passat cap de setmana, 10 i 11 de desembre, es va celebrar al parc Nou la 16a edició del Pessebre Vivent del Prat. Aquesta activitat, organitzada per l'entitat Amics de Sant Cosme amb el suport d’altres entitats del Prat i de l'Ajuntament, ha comptat amb la participació de més de 250 persones voluntàries. 

S’estima que unes 16.000 persones han visitat el  Pessebre Vivent, la majoria famílies de la ciutat i dels municipis de la comarca. 

Com a novetat, enguany s’han fet enquestes de valoració als i les visitants per conèixer de primera mà la seva opinió sobre aspectes a millorar i propostes per a altres anys. Entre els elements positius s'han destacat la tradició d'aquesta activitat i la bona disposició i atenció de l'organització. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...