Esteu aquí
Taula rodona dels Projectes /Unzip Arts Visuals

Conversa i intervenció artística a partir dels projectes “Els meows veïns” (de Xavi Esteban i David Tejedor), “Propagación gráfica de un palomar” (de Santiago Sepúlveda) i “Dispositiu de Cançó Protesta Experimental” (conduït per Ivó Valdivielso), guanyadors de la Convocatòria /Unzip Arts Visuals 2024, al voltant de com és la convivència entre comunitats humanes i no humanes a la ciutat, tot explorant les interaccions entre elles i amb l’entorn, i la reflexió sobre els espais que construïm des d’òptiques no antropocèntriques. Com es conviu a la ciutat interespècie?
La convocatòria de projectes artístics /Unzip té la finalitat de donar suport al teixit creatiu local i realitzar processos de creació col·laboratius i comunitaris que donin resposta als reptes contemporanis des de l’observació crítica i el context específic del Prat de Llobregat. L'edició d'enguany s’emmarca dins de la biennal d’art contemporani Manifesta 15 Barcelona Metropolitana i, a partir de l’eix “Equilibrant conflictes”, esdevé una oportunitat per situar fractures de la nostra societat i pensar sobre les nostres formes de diàleg i confluència en clau de possibilitat.
Conduïrà la taula Joana Capella, artista, investigadora i comissària; i ampliarà qüestions Helen Torres, sociòloga i traductora, especialitzada en el pensament de Donna Haraway i imaginaris multiespècie.
-
Accessible
Activitats relacionades

Al voltant dels àlbums: "El petit Andersen" amb Montse...
Tipus: Proposta
Quan: 08/07/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Inscripcions Tancades

"Joc de paraules: ABC Màgia"
Tipus: Proposta
Quan: 09/07/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Visita al Cram
Tipus: Proposta
Quan: 10/07/2025 de 12:00 a 13:30 h
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)