Esteu aquí
Projecció del curt "Maras. Ver, oír y callar"

“Maras. Veure, Sentir i Callar” és una història de ficció dirigida per Salvador Calvo i escrita per Alejandro Hernández basada en els testimonis reals de víctimes de les “pandillas”, que han estat ateses per CEAR (Comissió espanyola d'ajuda al refugiat) en els últims anys perquè puguin refer les seves vides.
El curt trasllada a l'espectador als països on operen principalment les maras: Honduras, El Salvador i Guatemala, en els quals l'any passat es van registrar més de 10.500 assassinats, una mitjana de 29 al dia, xifres similars a les que es donen en un conflicte armat. Però també denuncia la situació de desprotecció que pateixen les víctimes d'aquesta violència quan fugen per posar-se fora de perill i arriben aquí i no sel's reconeix l'estatut de refugiat.
Després de la projecció es farà una taula rodona amb la participació de persones refugiades i tècnics de la Comissió catalana d'ajuda al refugiat.
Per veure la pel.licula online: https://www.youtube.com/watch?v=EdocnG6sUKg&ab_channel=COMISIONESPA%C3%91OLADEAYUDAALREFUGIADO
Accés al debat a través de https://zoom.us/j/99499553133#success
-
Accessible
-
Streaming
Activitats relacionades

Sessió informativa sobre el nou Reglament d'estrangeria
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 19/05/2025 de 17:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Inscripcions Tancades

Entitats socials, model d’impacte en el territori
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 22/05/2025 - 10:30 h
On: La Fundació Rubricatus (Carrer Girona 10-12)

Aula (oberta) de creació #5: Jordi Prat i Coll
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 24/05/2025 de 11:00 a 13:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita