Esteu aquí
Nova dinamització de la carpa de la Xarxa de Punts Liles de Prat

El 13 de juny a La Capsa, en horari de tarda, es farà una dinamització sobre la xarxa de punts liles creada al Prat després de la realització de diverses formacions amb el suport de Diputació de Barcelona, @SocialDiba i la consultoria MIT on han participat entitats y serveis municipals de la ciutat, aquesta xarxa pretén que els diferents espais de relació de la ciutat formin part d’una xarxa de punts liles diürns per crear un espai segur i antimasclista, per fer prevenció i detecció precoç de possibles casos de violències sexuals que com sabem no sempre es donen en espais d’oci nocturn.
S’han fet diverses formacions al personal de diversos centres i serveis municipals que fan atenció directe a la ciutadania. L’objectiu de la formació es oferir unes eines molt pràctiques per fer detecció precoç i derivació si s'escau als recursos especialitzats en l'atenció.
Els centres que han fet la formació formaran part de la Xarxa de Punt Liles del Prat i tindran un distintiu i material de difusió.
Activitats relacionades

"Joc de paraules: Parauleja"
Tipus: Proposta
Quan: 23/07/2025 - 18:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

NoDjSession: Mònica Siuraneta
Tipus: Música
Quan: 25/07/2025 de 21:00 a 23:00 h
On: La Capsa

Caminata por la Paz
Tipus: Acte esportiu
Quan: Del 26/07/2025 al 26/07/2025
On: Porta del Delta, Servei d'Informació i promoció turística del Prat de Llobregat