Esteu aquí
Menopausa a la vista

Xerrada impartida per María Cuevas, nutricionista del EAP 17 de Setembre/EAP Ramona Via.
La menopausa és una etapa de la vida en la qual succeeix la interrupció permanent del cicle menstrual. En aquesta etapa apareixen una sèrie de canvis hormonals, fisiològics i psicològics, a més de canvis esperats pel pas del temps.
És una etapa propícia per prendre una actitud activa mantenint uns hàbits saludables, incloent-hi una bona alimentació.
En la menopausa es necessita una alimentació adequada als canvis que es produeixen, com podrien ser: el possible augment de pes i reestructuració del greix corporal, la possible desmineralització òssia o l’increment de factors de risc de malaltia cardiovascular.
En aquesta xerrada parlem de recomanacions dietètiques en la menopausa així com els aliments i nutrients que no poden faltar.
Activitats relacionades
Truites de Carnaval amb el Canal Receptes
Tipus: Proposta
Quan: 12/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech
Formació bàsica sobre violències masclistes
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 16/02/2026
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania
Tardes Joves a la Palmira: Creació d'un bingo musical
Tipus: Proposta
Quan: 17/02/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech