Esteu aquí
LAIKA LAB'23 - Presentació de projectes 02

LAIKA LAB és un laboratori de processos de creació que impulsa projectes que volen començar a desenvolupar una part de les seves propostes, estructurar-les o bé realitzar un procés de recerca al llarg de les diferents sessions de treball, amb altres i de forma contextualitzada.
Es vincula a la Convocatòria /Unzip 2023: de les propostes que es desenvolupen en el marc del laboratori, el mateix grup decideix la guanyadora de la modalitat Exposició, que continua a partir d'aquí el seu procés de treball i aprofundiment entre els mesos de juliol a novembre.
Vol parabòlic en gravetat zero
Divendres 28 d'abril a les 16.30 h es realitza la segona trobada amb les persones que s’han presentat a la modalitat Exposició. És una sessió de presentació i valoració dels projectes oberta al públic, com totes les sessions de treball del laboratori.
Identificarem tangències entre els projectes i els objectius del programa /Unzip Arts Visuals, punts de partida i oportunitats, en un procés d'intercanvi i autogestió del grup. En aquesta sessió, el grup decidirà fins a un màxim de 3 projectes que es continuaran desenvolupant en el marc del laboratori fins al 26 de maig.
-
Accessible
Activitats relacionades
Trobada de costura a màquina
Tipus: Proposta
Quan: Del 09/01/2026 al 30/03/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Venus i Adonis. Espectacle poeticomusical amb Emma...
Tipus: Proposta
Quan: 09/01/2026 de 19:00 a 20:00 h
On: Cèntric Espai Cultural
La tortuga Floreta al CRAM (visita infantil)
Tipus: Proposta
Quan: 10/01/2026
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)