Esteu aquí
Exposició "el rAcó d'en BrossA"

El Racó d'En Brossa és una petita exposició bibliogràfica i visual sobre l'obra de l'artista Joan Brossa (Barcelona 1919-1998) per commemorar el centenari de l'any del seu naixement.
L'objectiu d'aquesta exposició és apropar a l'usuari a l'obra d'en Joan Brossa, un artista gens convencional que va marcar una època creant un llenguatge propi marcat per les noves tendències artístiques europees i convertint-se en un dels representants de la nova avantguarda catalana.
L'exposició es centrarà principalment en el llenguatge visual del poeta presentant les seves intervencions urbanes a Barcelona i dels llibres que tenim a la biblioteca on es recullen poemes en forma d'imatges, carregats de significat, d’entre altres gèneres.
Un segon punt de l'exposició es centrarà en Satana, ópera en tres actes poc convencional en forma, molt crítica amb el feixisme i amb els estàndars de l'època i que va teatralitzar amb les propostes sobre sons del seu amic Mestres Quadreny.
Satana es va fixar audiovisualment per primera vegada a El Prat de Llobregat a l'any 2016.
-
Accessible
Activitats relacionades

L'hora del conte: "Drac!" amb Gisela Llimona
Tipus: Lectura
Quan: 26/04/2025 - 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Club de lectura Parlons livre
Tipus: Lectura
Quan: 26/04/2025 - 11:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín

Segur que tomba. Els moviments i accions de lluita...
Tipus: Exposició
Quan: Del 28/04/2025 al 31/05/2025
On: Cèntric Espai Cultural