Esteu aquí
Entre normes i llibertat: criant adolescents amb sentit comú.

L’adolescència és una etapa de grans canvis físics, emocionals i socials, en què els infants comencen a definir la seva identitat i a reclamar més autonomia. Aquest procés pot generar conflictes, distància i malentesos amb la referència adulta, especialment si els i les adolescents no se senten escoltats ni compresos. Acompanyar-los implica adaptar-nos al seu ritme, reconèixer les seves emocions i necessitats, i oferir suport sense envair i alhora preservant l’autoritat, mantenint un vincle de confiança i respecte en la que és probablement l’etapa evolutiva més complexa dels infants.
En aquest taller reflexionarem sobre la importància d’equilibrar límits i autonomia, fomentar la responsabilitat i la presa de decisions pròpia, i el manteniment d’una comunicació oberta i respectuosa, per tal de reforçar el vincle, la confiança i la seguretat, així com afavorir l’autoestima dels fills i filles adolescents.
La sessió serà virtual a través de zoom, enviarem l'enllaç amb antelació a les persones inscrites. Les places són limitades, cal fer inscripció a soaf@elprat.cat.
Activitats relacionades
Col·loqui d'Art i Educació amb Vicente Blanco
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 24/02/2026 de 17:30 a 19:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-josep-costa">Teatre L'Artesà - Sala Josep Costa
Club de lectura En femení: la veu i la paraula
Tipus: Lectura
Quan: 25/02/2026 - 18:30 h
On: Biblioteca Antonio Martín
Tintablava: Com es fa un llibre: Teatre kaddish- 50 anys
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 25/02/2026 de 19:00 a 20:00 h
On: Cèntric Espai Cultural