Esteu aquí
Concert: La Tendresse, d'Anna Roig & Àlex Cassanyes Big Band Project

Catorze músics, un director/arranjador i una intèrpret sobre l’escenari. La unió entre les cançons franceses que més li agraden a l’Anna Roig i les composicions exquisides i curoses de l’Àlex Cassanyes.
Cançons de Jacques Brel, Claude Nougaro, Serge Gains-bourg, Barbara i altres autors que, al descobrir-les i enamorar-se’n, l’Anna havia anat guardant en un calaix esperant poder-les cantar algun dia. Casualment, totes amb algun punt d’aquesta tan necessària tendresa de la que sovint sembla que estigui mancada el món.
Arranjaments amb l’equilibri just entre potència i dolçor, com la tendresa. Plens de matisos, com la tendresa. Perfectes per gaudir encara més d’aquestes cançons, amb una nova sonoritat que els ret un grat homenatge, tant per l’exquisidesa en l’escriptura de l’acompanyament musical com per la delicadesa dels músics en la seva interpretació.
-
Accessible
Activitats relacionades
Visita guiada a L'Artesà
Tipus: Visita o itinerari
Quan: 16/10/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Teatre L'Artesà

Book Clubbing #1: Techno Rebels (Dan Sicko)
Tipus: Música
Quan: 16/10/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: La Capsa

Trobada teatrera: Entre Bambolines
Tipus: Proposta
Quan: 17/10/2025 de 18:00 a 21:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa