Esteu aquí
Aquí hi ha tela!

La indumentària de les persones ens acosta a les formes de vida d’una comunitat. El vestit esdevé una expressió de pertinença i d’identitat col·lectiva, a mes de mostrar la posició de l’individu dins la societat.
La forma de vestir de les persones segons l’indret i en cada moment històric comporta l’ús de peces que cobreixen del cap als peus: des de les gorres i barrets fins a les espardenyes i sabates.
L’aparició de la fotografia al segle XX, permet copsar la riquesa i la complexitat de la indumentària. Les càmeres documenten tota mena d’aspectes de la vida diària, del joc al treball, de l’escola a la festa, de la religiositat als moviments socials. Les fotografies conservades ens mostren des de les romanalles de vestits propis del tombant del 1800 a l’actualitat.
L’exposició és el resultat de la col·laboració de la Diputació de Tarragona i el CIMIR (Centre de la Imatge Mas Iglesias de Reus).
Activitats relacionades
Exposició “Tetradimensionals 1: La paradoxa del temps"
Tipus: Exposició
Quan: Del 02/02/2026 al 24/02/2026
On: Escola d'Arts del Prat
Sexualitat dissident com a ritual de combat, amb Frau...
Tipus: Proposta
Quan: 03/02/2026 de 19:00 a 20:00 h
On: Cèntric Espai Cultural
Club de lectura Novel·la negra
Tipus: Lectura
Quan: 04/02/2026 - 19:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín