Bona Festa Major! Un any de grup municipal

Jordi Ibern i Tortosa

Octubre 2016

Ara fa un any us felicitàvem, per primera vegada, la Festa Major des d’aquest espai. Enguany ho tornem a fer desitjant-vos que la gaudiu i treballant per aconseguir que, ben aviat, sigui una Comissió de Festes Popular Ciutadana, amb el suport de l’Ajuntament.

Ja fa un any que estem dins l’Ajuntament. Hem estat molt actius i us volem fer un petit resum del que hem anat fent. Hem complert amb la promesa d’obrir el despatx municipal, cada dimecres, per atendre les dubtes i necessitats d’aquelles persones que ens fan confiança per ajudar-les. Hem proposat que l’autobús que va a la platja funcioni igualment durant els caps de setmana d’hivern. Hem plantejat temes com les millores que s’han de fer al C/ Eusebi Soler, facilitar a aquelles persones aturades, mitjançant elprat.tv i el Centre de Promoció Econòmica que puguin fer el seu videocurrículum per arribar més lluny amb la seva recerca de feina, que l’autobús 165 funcioni durant els caps de setmana i el mes d’agost, etc.

Als plens hem presentant i votat mocions a favor per eliminar l’índex hipotecari de l’IRPH, en suport al Correllengua 2015, per l’eradicació de l’assetjament del col·lectiu LGTBI als espais juvenils, per la defensa del Delta de l’Ebre, per aprovar que Anem a Mil, l’adhesió al projecte No Puc Esperar per millorar la vida als malats de Crohn i Colitis Ulcerosa i, per últim, vam votar a favor per aturar l’enderroc del Teatre Artesà.

Seguirem treballant perquè entre totes i tots Decidim El Prat!

Jordi Ibern i Tortosa

Més opinió octubre 2016