Esteu aquí

Torna l’Escarxofa & Jazz a La Capsa

Després de dos anys d'aturada, el 10 d’abril la plaça Joan Garcia-Nieto s’omplirà de música i arròs!

dimecres, 16 març, 2022 - 10:00

Des de 2007, La Capsa i l'associació Les Escarxofes del Prat organitzen de forma conjunta l'Escarxofa&Jazz,  una activitat - en el marc de les Festes de la Carxofa-  que uneix música i gastronomia en un únic espai on el jazz i les carxofes es combinen, es confonen i es fusionen en una proposta marcada per un bon àpat amb ritme i bona companyia. L’any 2019 celebràvem la tretzena i última edició de l’Escarxofa & Jazz de manera presencial fins a dia d’avui.

És per això, que el 10 d’abril celebrarem amb més ganes que mai una nova edició d’aquesta data tan marcada a l’agenda de la ciutat, omplint la plaça Joan Garcia-Nieto per compartir una jornada de música acompanyada del ja clàssic arròs amb carxofes cuinat per Les Escarxofes del Prat.

Música

El cartell d’aquesta edició el composen propostes musicals diverses.  Obrirà la jornda el grup Delickites, que combinen el sabor gurmet del jazz amb la força dels ritmes jamaicans. La Paula Peso ens acostarà a la música R&B i al funk amb inspiracions de soul amb un groove molt personal. La tarda començarà amb The Kabooms, una banda de sonoritat surf rock i r’n’r de finals dels 50’s que ompliran l’escenari amb el seu directe salvatge i ple d’energia. Per acabar, Flamingo Tours tancarà la jornada al ritme d'un rhythm’n’blues cavernós, soul profund, surf frenètic, rockabilly i exòtica. Una recepta letal. Entre banda i banda, l’encarregada de fer-nos ballar serà la barcelonina Belle du Jour, que ve carregada de sons dels 60s i 70s procedents d’arreu del planeta, melodies accelerades, Hammond i Fuzz per no baixar el ritme!

Menú i tiquets

Les Escarxofes del Prat prepararan un arròs amorós amb la flor del Prat i de postres el Delta en un núvol. 

El preu dels tiquets serà de 8,5€ i es podran comprar a partir del 28 de març  a les 17h a La Capsa, el Teatre L'Artesà i el Cèntric Espai Cultural, a taquilla i en horari d'obertura, només amb targeta de crèdit.

Compartir

Noticies relacionades

clubs_lectura_biblioteca

divendres, 24 juliol, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura de la Biblioteca Antonio Martín tanquen una nova temporada

Divuit clubs i més de 260 persones inscrites durant el curs 2025-2026

dimarts, 21 juliol, 2026 - 14:00

Prepareu l'agenda: L'Aparador torna per Festa Major amb mercat d'artesania, tallers i vermut amb DJ

La trobada Fet a mà del Prat i un vermut musical són les grans novetats d...

divendres, 17 juliol, 2026 - 10:15

Arts en Viu reforça la seva aposta per la dansa contemporània amb Big Bouncers

Una iniciativa centrada en la creació, la participació i l'exhibició per...