Esteu aquí

Tallers perquè l'alumnat de batxillerat sàpiga afrontar l’ansietat en situacions difícils

L'activitat també s'adreça a famílies i a docents

Imatge de l’activitat a l’Institut Baldiri Guilera el curs passat.

divendres, 16 novembre, 2018 - 11:30

Dimarts 20 de novembre comença a l'Institut Baldiri Guilera del Prat un seguit de tallers adreçats a alumnat de batxillerat, anomenats “Afrontar l’ansietat en situacions difícils”. Aquesta proposta, inclosa al catàleg El Prat Educa 2018-2019, respon a la voluntat de donar continuïtat a les accions “Adolescència i salut”, consolidades des de fa molts anys entre ’alumnat d'ESO i d'educació primària i infantil.

 

Exigències personals i acadèmiques

Veus del professorat afirmen que l’alumnat de batxillerat està especialment pressionat per les exigències personals i acadèmiques, per això aquests tipus de propostes són molt oportunes. L’Institut Baldiri Guilera i l’Institut Ribera Baixa van fer una prova pilot el curs passat i l’activitat va estar molt ben valorada un cop buidades les enquestes individuals que va emplenar l’alumnat participant. Aquest curs, tots els instituts públics del Prat l’han sol·licitat. I l’AMPA de l’Institut Salvador Dalí també l’organitza el proper dilluns 10/12/2018 adreçada a famílies i tothom interessat de dins i forma del centre (ENTRADA LLIURE).

Més informació sobre l’activitat concreta “Afrontar l’ansietat en situacions difícils” per a alumnat en aquest enllaç

Més informació de les activitats “Educació per a la salut” adreçades a centres educatius en aquest enllaç

Totes les activitats “Educació per a la salut” estan obertes a entitats, col·lectius, famílies i professorat. Són gratuïtes, per fer la sol·licitud només heu de contactar amb salut@elprat.cat

Noticies relacionades

dimarts, 22 setembre, 2026 - 12:00

L’Ajuntament continua desplegant el Pla Clima Escoles amb la instal·lació de ventiladors a totes les aules d’infantil i primària

És la segona fase d’un pla que, en les seves primeres actuacions, ja ha...

dijous, 10 setembre, 2026 - 10:15

Cloenda Healthy/off line families

El projecte va finalitzar amb la participació de 26 persones entre infants,...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...