Esteu aquí

S’obre la convocatòria extraordinària d’ajuts a les entitats de la ciutat per la Covid-19

Romandrà activa fins el proper 16 de novembre

dimarts, 2 novembre, 2021 - 14:30

Demà dimarts 3 de novembre, s’obre la convocatòria de subvencions de suport a la reactivació de les entitats del Prat afectades per la crisi sanitària causada per la COVID-19.

Les entitats i associacions sense ànim de lucre que compleixin les condicions establertes a les bases d’aquesta convocatòria, podran presentar la seva sol·licitud per rebre dos tipus de subvenció:

  • Mòdul A. Atorgament d’una subvenció de fins a 600 € per accions vinculades a la reactivació de l’entitat:
    • Estudis i / o campanyes de comunicació per a la recuperació de teixit social, les incorporacions de joves, dones...
    • Millora de les infraestructes de l’entitat. Fins a un 10% de l’amortització de la inversió.
    • Material inventariable. Fins a un 10% de l’amortització o el 100% de la despesa si és inferior a 150 €.
    • Despeses financeres per al manteniment del compte bancari i de gestió.
    • Quotes a federacions o entitats de segon nivell de l’àmbit de l’entitat, no a entitats sense ànim de lucre.
    • Projecte de digitalització: Despeses de formació i fins a un 25% de l’amortització dels equips, quan el seu cost sigui superior a 150 €.
    • Mesures sanitàries o sistemes de protecció per reactivar l’activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb el COVID-19.
    • Qualsevol altra que quedi acreditat que ha estat necessària per a la reactivació de l’entitat.
  • Mòdul B. Atorgament d’una subvenció d’un import màxim de fins a 1.000 € a aquelles entitats que disposin d’un contracte de lloguer

Cal tenir en compte que les subvencions s’atorgaran en funció de les despeses vinculades a l’any 2021, i per tant tota la documentació justificativa de les mateixes haurà de correspondre a aquest exercici. La justificació es podrà presentar, des del moment de la presentació de la sol·licitud fins a la finalització de la convocatòria, sempre de manera telemàtica.

 

Tramitació

Només s’admetrà una sol·licitud per entitat que pot concórrer en els dos mòduls si és necessari.

La sol·licitud, juntament amb la documentació preceptiva, s’haurà de presentar per mitjans electrònics, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament i amb el certificat digital de l’entitat.

Si la documentació presentada és incorrecta o incompleta, s’atorgarà un termini de quinze dies per a la seva esmena.

Qualsevol sol·licitud presentada fora de termini (16 de novembre) o per algun altre mitjà no serà admesa a tràmit.

Si teniu dubtes us podeu adreçar al Servei de Formació i Assessorament a Entitats, situat a Cases d’en Puig (plaça de l’Agricultura, 4), demanant cita prèvia al 93.379.00.50 extensió 5600, o bé fent la consulta a entitats@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...