Esteu aquí

S’obre la convocatòria extraordinària d’ajuts a les entitats de la ciutat per la Covid-19

Romandrà activa fins el proper 16 de novembre

dimarts, 2 novembre, 2021 - 14:30

Demà dimarts 3 de novembre, s’obre la convocatòria de subvencions de suport a la reactivació de les entitats del Prat afectades per la crisi sanitària causada per la COVID-19.

Les entitats i associacions sense ànim de lucre que compleixin les condicions establertes a les bases d’aquesta convocatòria, podran presentar la seva sol·licitud per rebre dos tipus de subvenció:

  • Mòdul A. Atorgament d’una subvenció de fins a 600 € per accions vinculades a la reactivació de l’entitat:
    • Estudis i / o campanyes de comunicació per a la recuperació de teixit social, les incorporacions de joves, dones...
    • Millora de les infraestructes de l’entitat. Fins a un 10% de l’amortització de la inversió.
    • Material inventariable. Fins a un 10% de l’amortització o el 100% de la despesa si és inferior a 150 €.
    • Despeses financeres per al manteniment del compte bancari i de gestió.
    • Quotes a federacions o entitats de segon nivell de l’àmbit de l’entitat, no a entitats sense ànim de lucre.
    • Projecte de digitalització: Despeses de formació i fins a un 25% de l’amortització dels equips, quan el seu cost sigui superior a 150 €.
    • Mesures sanitàries o sistemes de protecció per reactivar l’activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb el COVID-19.
    • Qualsevol altra que quedi acreditat que ha estat necessària per a la reactivació de l’entitat.
  • Mòdul B. Atorgament d’una subvenció d’un import màxim de fins a 1.000 € a aquelles entitats que disposin d’un contracte de lloguer

Cal tenir en compte que les subvencions s’atorgaran en funció de les despeses vinculades a l’any 2021, i per tant tota la documentació justificativa de les mateixes haurà de correspondre a aquest exercici. La justificació es podrà presentar, des del moment de la presentació de la sol·licitud fins a la finalització de la convocatòria, sempre de manera telemàtica.

 

Tramitació

Només s’admetrà una sol·licitud per entitat que pot concórrer en els dos mòduls si és necessari.

La sol·licitud, juntament amb la documentació preceptiva, s’haurà de presentar per mitjans electrònics, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament i amb el certificat digital de l’entitat.

Si la documentació presentada és incorrecta o incompleta, s’atorgarà un termini de quinze dies per a la seva esmena.

Qualsevol sol·licitud presentada fora de termini (16 de novembre) o per algun altre mitjà no serà admesa a tràmit.

Si teniu dubtes us podeu adreçar al Servei de Formació i Assessorament a Entitats, situat a Cases d’en Puig (plaça de l’Agricultura, 4), demanant cita prèvia al 93.379.00.50 extensió 5600, o bé fent la consulta a entitats@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 11:15

El Consell Municipal de Serveis Socials aborda els reptes de la infància vulnerable i en risc

La sessió va posar el focus en les estratègies municipals per protegir els...

dilluns, 2 juny, 2025 - 12:45

La Cosme es renova per continuar explicant la força del barri

La revista de Sant Cosme es renova. Aquest mes de juny, surt al carrer una nova edició d’aquesta publicació de barri amb un format més visual,...

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig