Esteu aquí

S’inicia un projecte comunitari sobre pintura mural per a joves al barri de Sant Cosme

Per participar és necessària fer una inscripció prèvia

dimarts, 16 maig, 2023 - 12:15

El proper 30 de maig es posa en marxa el “I tu què hi pintes, a Sant Cosme?”, un projecte dirigit a joves d’entre 12 i 18 anys que tinguin interès per aprendre noves tècniques sobre la pintura mural.

Es tracta d’una iniciativa de caire comunitari que pretén millorar, a través de la pintura de murals amb la tècnica del grafiti, les persianes dels comerços del barri de Sant Cosme. El projecte està organitzat per la Secció d'Actuació de Sant Cosme amb la col·laboració de les entitats La Claqueta Social i Comunalitat Benviure.

L’objectiu d’aquesta activitat és implicar al col·lectiu de joves i al teixit comercial en la millora de la imatge del propi barri, tot conscienciant de la necessitat de tenir cura del nostre barri oferint una formació per a joves que mostrin interès en l’art urbà i la tècnica del grafiti en mural.

Aquesta formació es portarà a terme durant 7 sessions. L’última d’elles serà una festa de tancament de culminació del projecte. Totes les sessions es duran a terme de 17.00 a 19.30 h.

  • 30 Maig: presentació del projecte
  • 1 de juny: preparació del disseny
  • 2 de juny: pràctica sobre persiana
  • 6 de juny: creació de les plantilles
  • 8 de juny: proves amb les plantilles
  • 9 de juny: posada a punt de les persianes
  • 10 de juny: pintada de les persianes i festa final.

Inscripcions

Per poder participar cal realitzar una inscripció prèvia abans del 26 de maig. Es pot dur a terme través del següent enllaç o enviat un correu electrònic a hola@comunalitatbenviure.org

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants