Esteu aquí

Sessions informatives per a famílies sobre el procés de preinscripció escolar

El dilluns 24 de febrer, “De camí a l’escola”, dirigida a famílies amb infants que començaran I3, i el dimecres 26 de febrer, “De camí a l’institut”, adreçada a famílies amb alumnat que iniciarà 1r d’ESO

dilluns, 17 febrer, 2025 - 09:00

Si tens un fill o una filla que començarà I3 el curs vinent o que cursa actualment 6è de Primària, anota aquestes cites a l’agenda. El Cèntric Espai Cultural acollirà dues sessions informatives sobre el procés de preinscripció. El dilluns 24 de febrer, a les 17.30h, se celebrarà la sessió informativa “De camí a l’escola”  dirigida a famílies amb infants que començaran I3. Així mateix, el dimecres 26 de febrer, també a les 17.30h, tindrà lloc la sessió “De camí a l’institut” adreçada a famílies amb alumnat que iniciarà 1r d’ESO.

En aquestes xerrades, el Servei d’Orientació i Acompanyament Integral a les Famílies del Prat (SOAF) informarà les famílies sobre el moment evolutiu i la transició d’etapa amb l’objectiu de millorar-ne el benestar personal, familiar i social. També s’informarà sobre la preinscripció, la zonificació a Infantil i Primària i l’adscripció entre escoles i instituts de la ciutat. Les explicacions aniran a càrrec de l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME), de la Inspecció d’Educació i dels centres educatius. 

En ambdós casos, es recomana inscripció prèvia.

-“De camí a l’escola”

Dilluns 24 de febrer. 17.30h. Enllaç d’inscripció.

-“De camí a l’institut”

Dimecres 26 de febrer. 17.30h. Enllaç d’inscripció.

 

Jornades de portes obertes a les escoles i instituts, curs 2025-2026

Jornades de portes obertes a les escoles i instituts, curs 2025-2026 (pdf - 2369828 bytes)

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 març, 2026 - 10:00

Obrir camps de joc des de l’educació artística

El projectes d’arts visuals d'Interseccions exploren el joc conscient com a...

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...