Esteu aquí

Segona trobada del cicle “Apropa’t i opina: espai de convivència”

La tinença responsable d’animals en serà el tema central

dimarts, 12 novembre, 2019 - 08:45

Els propers dies 15 i 16 de novembre, als jardins de la Pau, el servei de Bon Veïnatge i Convivència de l’Ajuntament oferirà la segona sessió de la trobada de dinamització comunitària “Apropa’t i opina: espai de convivència”.

Tal i com es va fer en la 1a edició, la dinàmica consistirà en debatre al voltant d’un sofà sobre un tema central, que aquesta vegada serà la tinença responsable d’animals en el marc de la convivència a l’espai públic.

L’espai serà dinamitzat per les agents per a la convivència del Programa de Convivència i Civisme de l’Ajuntament del Prat.

Activitats programades

Divendres 15 de novembre, de 19 a 21 h, es debatrà de forma reflexiva i dinàmica, apropant les diferents opinions i punts de vista, fomentant així l’enteniment i, per tant, la convivència.

Dissabte 16 de novembre, d'11 a 14 h, la ciutadania podrà portar el seu gos i participar de la passejada cívica que es farà pels carrers de la ciutat, sota el lema “Jo tinc gos i sóc responsable”. El punt de trobada serà els jardins de la Pau.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 13:15

L’Ajuntament amplia l’oferta de balls per a la gent gran per garantir activitat cada cap de setmana

S’incorporen dos nous espais i es programen 34 sessions entre l’abril i el...

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...