Esteu aquí

Sant Cosme celebra la tercera edició de Les Tardes a la Plaça

La trobada prevista per a aquest dimecres, 22 de juliol, s'ha cancel·lat a causa de la COVID-19

dimarts, 21 juliol, 2020 - 09:15

Durant tres dimecres del mes de juliol, l’equip del Pla d’Actuació Sant Cosme ha impulsat la tercera edició de les Tardes a la Plaça, amb la col·laboració d’entitats del barri com Fundesplai o l’Associació de Veïns i Veïnes Sant Cosme i Sant Damià. L'edició prevista per al dimecres dia 22 s'ha cancel·lat a causa dels rebrots de COVID-19 a l'àrea metropolitana.

Aquesta proposta lúdica i educativa serveix per compartir activitats amb el veïnat del  barri en horari de tarda. Cada jornada ha comptat amb una activitat física, una activitat de creativitat a través de la pintura, una de manualitats i una de creació musical. Els espais estaven habilitats per complir amb els requisits fixats per la normativa sorgida arran de la COVID-19. També s’ha habilitat un punt d’informació i recollida de propostes i idees en relació a Les Tardes a  la Plaça i sobre temes de convivència en general. 

El veïnat valora molt positivament aquest tipus d’iniciativa, sobretot venint d’uns mesos complexos de molt aïllament social i restriccions. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 16 abril, 2026 - 12:30

Nou Grup d’Ajuda Mútua LGTBIQ+ al Prat

Es durà a terme cada tercer dimarts de mes, a partir de les 17 h

dilluns, 13 abril, 2026 - 13:15

L’Ajuntament amplia l’oferta de balls per a la gent gran per garantir activitat cada cap de setmana

S’incorporen dos nous espais i es programen 34 sessions entre l’abril i el...

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...