Esteu aquí

“A ritmo de madre”, un espai de reflexió i aprenentatge sobre la maternitat

TEMES: Persones,Dones
Tags: dones

Ja us podeu inscriure

dijous, 3 juny, 2021 - 14:30

El proper dilluns 7 de juny comença el cicle de trobades “A ritmo de madre”. Un projecte del Teatre Kaddish que compta amb el suport del programa de Feminisme i LGTBI de l’Ajuntament, i que pretén crear un espai de reflexió i d’aprenentatge entorn a la maternitat.

Les trobades es realitzaran en un format en línia i comptaran amb la presència d’una professional que ajudarà a conduir la sessió i a donar respostes a les inquietuds comuns que es puguin generar.

Cada sessió tindrà una temàtica diferent que girarà entorn a diferents fases de la maternitat:

A banda d’obtenir eines i recursos per ajudar a les assistents, les trobades seran un espai per poder compartir experiències comunes i emocions viscudes durant la maternitat.

Us podeu inscriure, escribint un correu a marujazen@gmail.com o escrivint un whatsapp al telèfon 619 678 049.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...