Esteu aquí

A punt el procés participatiu per remodelar els jardins de Joan Salvat-Papasseit

Aquesta mateixa setmana s'habilita un punt d'informació mòbil i el mes vinent es faran tallers ciutadans oberts

Una activitat veïnal als jardins de Joan Salvat Papasseit.

Activitat veïnal als jardins de Joan Salvat-Papasseit

dilluns, 27 març, 2017 - 14:15

L’Ajuntament del Prat té previst de remodelar els jardins de Joan Salvat-Papasseit durant l’estiu de 2018, per fer-los més amables i accessibles per a les persones, amb més espai per a vianants.

Procés participatiu

L'Ajuntament obrirà un procés participatiu de consulta per tal de conèixer l’opinió dels veïns i les veïnes sobre la transformació d’aquest espai. Els resultats del procés orientaran la nova estructura dels jardins i la definició dels seus usos futurs.

El procés s’adreça, fonamentalment, als veïns i veïnes que viuen a l’entorn dels jardins, als comerciants de la zona i a la comunitat educativa dels centres escolars propers. 

 

Vies de participació

S'hi pot participar per dues vies:

  • Punt d’informació mòbil: als mateixos jardins, 30 de març de 16.30 a 19.30 h, 4 d’abril d’11 a 14 h i 6 d’abril de 16.30 a 19.30 h. 
  • Tallers ciutadans oberts: a l’escola Pepa Colomer, 20 i 27 d’abril de 18 a 20 h 

Al punt d'informació mòbil s'informarà la ciutadania sobre la remodelació dels jardins i es recolliran propostes. Als tallers ciutadans es podrà debatre més àmpliament sobre com la reforma de l'espai. Els tallers estaran dinamitzats per persones expertes en metodologies participatives que vetllaran perquè tothom pugui fer les seves aportacions. 

Compartir

Noticies relacionades

Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dilluns, 5 maig, 2025 - 13:15

El Prat impulsa la jornada “Cultura de Pau, Diàlegs i Comunitat” per reforçar la convivència i la justícia global

La trobada inclourà taules de treball participatives per contribuir al nou...

dimecres, 30 abril, 2025 - 09:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents protagonitza la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment resulta un exercici ric de reflexió col·lectiva sobre un...